Busrababuz Fatmanaz canım fulla md de 7 tl idi onunda içinde 7 tane olması gerekiyordu ben onlardan aldım 2 paket 7 tanede annem iğne oyası işleyecek
Fatmanaz minigin_annesi canım bir pakette 7 tane vardı paketi 20 tl idi ben çok aradım böyle güzel olan buluncada almak istedim
Fatmanaz Gulcan90 sayfanın adı iklim bebe idi canım ben çok aradım böyle güzel olabilir bulmak baya zor oldu hani bulunca sizde böyle zorlanmış olabilirsiniz diye paylaştım
minigin_annesi Fatmanaz kuzumm e bebekte 10lusu var 15liraya cok guzeldo ben aldim organik civilden 12.90a almak istiyorumda bulursam uyguna alicam😁😁yinede tesekkur ederim))
hicimm minigin_annesi bende e bebekten aldım çok beğendim. Ağız bezlerini nasıl yıkıyorsunuz acaba kaynatarak mı?
Fatmanaz minigin_annesi canım şimdi sen söyleyince baktım e bebekte benim aldığım mendillerden var paketi 25 tl
minigin_annesi hicimm valla daha kismet olmadi yaaa😁😁😁 26+2gunlugum 33haftada felan yikiycam bende bilmiyorum 😂😂😂
minigin_annesi Fatmanaz Fatmanaz canim indirimi bekle dusuklcek bende indirimden almisim coook guzeller 😘😘😘insallah iyi gunlerde kullanmak nasip olsun kuzummm🤗
hicimm minigin_annesi ben yıkadım ama kıyafetlerle yıkadım ayrıca kaynatmak lazım sanırım 😊 güle güle kullansın bebiş.
hicimm minigin_annesi bilmiyorum ki canım nasıl yapmalı birşey olur mu acaba kaynatmadım yıkadım ve ütüledim yeterli mi acaba?