20+3 haftalık hamileyim şimdidrn bel. Ağrım başladı oturduğum yerden kalkamıyorum yattığımda yerden kalkamıyorum doğrulamiykrim demin oğlum birşey istedi iki saat kendimi düzeltemedim şimdiden böyleyse ilerlerken haftalarda ne yaparım öyle çok ağır üste yapmıyorum bazen ayakta dursam bile belim ağrıyor ne yapmalı ki acaba doktora söylesem bir korse fln verir mi yada aynı durumu yaşayanlar nasıl baş ettiniz