Mucizeayla evet bebeklerin boy kilo ölçümlerini her hafta yapmıyo 2hafta da bir yapıyo ben anlatamamışım ama sen anladın😁😁
Bana zateeen bakmıyo😁
Önce nst’ye giriyorum tansiyonumu falan ölçüyolar onu veriyorum doktora, şuan kaç kiloyum bilmiyorum takılma öyle şeylere diyo daha önemli sorunlarımz var diyo😅
Mesela geçen şey dedim hocam çocuklar bi yere toplanıyo karnımda o ara sancı giriyo bu normal mi dedim dinleme öyle kendini dedi bana😂😂