daimagulumse- Merhabalar 35. haftamdayım vajinamda oturup kalktığımda çok ağrım oluyor özellikle ilk adımımı zor atıyorum bu erken doğum belirtisi değildir dimi ya, yaşayan var mı bunu?
Kubi12 daimagulumse- ayyyy bende de var bas geliş pozisyonunda demişti doktorum. Sanırım içerde hareket halinde çok zorluyor beni de
KaderCenkPera daimagulumse- bir hafta önce iki üç gün yaşadım bu ağrıyı ama sonradan geçti.Benim nts de düzenli sancım da vardı
Ecekrk daimagulumse- yok bendede oluyor ara ara özellikle mesela sabah ilk uyandığımda filan doktoruma söyledim 35 hafta muayenemde normal artık olsun istiyoruz bu ağrılar dedi vücudun kendini doğuma hazırlıyor dedi ama erken doğuma dair hiçbir riskim yok şuan
Ggulce Benim de aynı haftalarda başladı su an 37 1 im devam ediyo benim Dr m da normal demişti. Nst de sancım çıkmadı henüz😊 bekliyoruz heyecanla 🥹
Senembyz daimagulumse- Ben de 36.haftamdayım, aynısı bende de oluyor, özellikle ayağa kalkıp ilk adımı atacakken çok zorlanıyorum. Doktoruma sordum, normal dedi, karnım da iyice aşağı inmiş gibi, o sebepten zorluyor dedi doktor.
Shylaaa daimagulumse- bende 35 teyim bana da normal dedi bu hafta muayenede. Arada bel ağrısı da ekleniyor oturduğum yerden kalkamıyorum ince keskin bir ağrı oluyor. Kanala girdi mi dedim hayır daha erken dedi açılmam var mı dedim yok dedi sancı da çıkmadı normal demek ki dedim bende ☺️
[silindi] Ben de 35+2 oldum an itibariyle dün ayakta zor duruyordum mesela belimde kasıklarımda ağrı bir de bebek çok sertleşmişti korkmadım değil ama uyudum uyandım sabah daha iyiydim devam etseydi gidecektim acile ama bugün daha iyiyim bel ağrım be kasık ağrım geçmişti ama artık ayakta hiç kalamıyorum doğru dürüst hemen karnım acımaya başlıyor