Gdk91 Tabiki böyle durumda olan çok kişi var, bence daha hiçbir şey yokken karamsarlığa kapılmayın.. Eğer adet düzensizliğiniz varsa veya geç döllenme olduysa bu durum çok normal.. Benim de 7. Haftada bebek göründü, adet tarihimi değiştirdi doktor sonra..