Arkadaşlar bende yıllardır bartholin kisti var. Bir iki kez sisti ağrı yaptı ama oturma banyosu yapınca içi boşaldı. En son ne zaman ağrı yaptı hatırlamıyorum bile ancak o şişlik orda öyle kendi halinde kaldı öyle duruyor inmiyor da büyümüyor da. Ama sürekli bi sis durusu var orda yıllardır Sizce normal doğum için açıklığa falan bakılacak ya bir sorun olur mu bebek doğarken falan. Şuan 24 haftalık hamileyim. Doktoruma bi danışacağım ama kestirmeyi bosalttirmayi düşünmüyorum çünkü herkesin tekrarlıyor. Ağrı sızı da yapmadığı için Şuan bi zararı yok ama sadece doğumda ne olur onu merak ettim.