Kızlar Ekim ortası veya sonuna doğru olacak doğumum kısmetse, hastane çantası için yelek de yazmışlar bebek için bu örgü yelek mi penye yelek mi? 3 aylık var penye yeleği yenidoğan yok zaten penye, örgü yeleklerinden yenidoğan olarak giyeceği var ama bilemedim yelek derken hangi kalınlıkta olmalı hastane için örgü fazla değil mi ilk zamanlar için