Ben de 2 defa düşük yaptım genetik test verdim
5+2 de hamileliğimi öğrendim 6+2 de oksapar iğne kullanmaya başladım ben kendime vurmaya cesaretim olmadığı için hastanede vuruluyorum 37 haftalık olduk ilk 10 gün göbekten vuruldum çok ağrıttığı için kola geçtik ama orası da artık morariyo şişiyor bazen kaniyo normal oluyo yani