Adus arka balkonumda erzak dolabım var. İçinde çay, şeker, kuru bakliyat, vakumlu kuruyemiş, makarna, tuz, yağ vs var yiyecek olarak. Ayrıca toz deterjan, yumuşatıcı, kalıp sabun, kireç çözücü, yağ çözücü, şampuan var. Uygun fiyatlı bulduğumuzda alıyoruz sabunlara bir şey olmuyor zaten. Evdeki bir şey bittiğinde stoktakini alıyorum. Markete çıkınca stoğa ekliyorum. Hep stoklu gidiyoruz biz bir şey olsa 1 sene yiyecek gıdamız var