Arkadaşlar ilk kizim suni sanci oldugu icin normal sanci nedir bilmiyorum suan 2 hamileligim ve haftam 40+2 oldu yarim saate bir belden kasiga agri giriyor bugun sabahtan beri oyleydi ama dayanilmiyacak gibi bi agri degil suana kadar oyleydi ne yapsam bilemedim nisanim falanda gelmedi pazartesi suni ile dogum olacak eger sancim gelmezse sizce kendi sancim mi ?