Hasibeeee Kızlar yardımcı olun lütfen sabahtan beri belimde ağrı var 38+5 haftalık hamileyim dinlendim ama geçmedi sizce acile gitmelimiyim doğum başlamış olabilirmi
BusrAsil2019 Hasibeeee ah canım doğum başlasa kendini duvardan duvara vurursun🤦🏻♀️😀 sancı sıktır ve her sancı bir öncekini aratır. Senin ki doğuma hazırlık ağrısı olabilir. Ama yine de için rahat edecekse git elbette. 🤗
vesonradedimkii Hasibeeee açılman oluyordur bence gitmelisin bi muayene edip açıklığa baksınlar🌺 bebişi kucağınıza almanız çok yakın gibi geldi😍