Htccndn Ben 37 haftalık doğum yaptim 2gun agrim vardi 3gun agrilarim 5dk bire indi o gün doktoruma gittim 9cm acilma vardı ve 1 saat içinde doğumum gerceklesti sizde dikat edin eger sancilariniz düzenli bir şekilde guriyorsa 5dk indiyse doğum sancisidir ama bazen yalancı sancida olabilir