Benim de açlık hep düşük çıkıyordu tokluklarda dikkat edersem düşüktü hep bebek büyüdükçe sabah açlıklarım yüksek çıkmaya başladı ondan dolayı doktor gece bi kere olmak üzere insülin verdi gerçektende düştü insülin kullanmaya başlayınca bakalım doğuma az kaldı zaten bir hafta ölçüm yapıcam doktora göstericem devam edip etmeyeceğim o zaman belli olcak ben 3 aydır diyet yapıyorum ilk defa açlıklarım yüksek çıktı dediğim gibi bebek büyüdükçe açlıklar zor düşüyordu