[silindi] Özge idem Karadağ var hem Acıbadem de hemde klinikte çalışıyor
Tüp Bebek uzmanı diye biliyorum bı detaylıca arastir istersen.
Ben kontrollerime hep ona giderim kliniğe .çok güler yüzlü ses tonu harika hiç strese sokmuyor insanı her şeyi detaylıca anlatıyor.benim şimdiye kadar tanıdığım en kibar ve anlayisli kadın doğum doktoru Özge hanım
Sende bı bak bakalım bı araştır canım