Adensah Kızlar bu gün kontrlm vardı bebeğim 32 haftalık 2022 gram olmuşuz bana biraz az geldi sizin bebekleriniz kaç gramdı 32 haftayken
Basakcum Adensah 29+5 de 1500 çıkmıştı bizim ve gayet iyi dedi doktor. 2 hafta koysak üstüne max 2000 olur. Burdan hareketle sizinki de iyi diyebilirim
[silindi] Adensah en son 33+4 te gittiğimde 2.300 dü, bence cihazdan cihaza da farklılık vardır ultrasonda çünkü bazen okuyorum doğmadan hemen önceki ultrason ölçümü ve doğum kilosu arasında baya fark oluyor herkesin bünyesi farklı endişe etmeyin bence
Adensah Basakcum en son canım 28 +4 gitmiştim 1550 di bu gün gittim işte 2022 gram çıktı ne bilim az geldi biraz yine 1 hafta önde iyi dedi doktor ama 4 haftada az almış gibi geldi birden
Adensah Tugba220 banada normal olduğunu söyledi doktorum canım ama işte 4 haftada az almış gibi geldi bana ☺️
Tugba220 Adensah evet bazen bizimde öyle oluyor. Sağlıklı olsunlar da son haftalar zaten çok kilo aliyolar