Efvn12 merhabalar öncelikle geçmiş olsun. Avukat falan değilim ama önceden hastanede çalışırken bu süreçlerle ilgileniyordum o yüzden sürece hakimim. Boyun ağrısı şikayeti ile gelince hasta ek şikayetler sorulur not alınır ve bu doğrultuda teşhis için işlemler yapılır boyun ağrısı ile gittiyse boyun emarı ile doğru adım atmış hekim kalbinden şikayeti vardıysa ve kardiyolojiye yönlendirilir o şekilde ilerlenir yada her mr ı her bölüm çekemez örneğin. Yani sizin gittiğiniz hekim kardiyolog değilse farklı bölüm bu kaçağı teşhis edemez olan süreçte kaçak sebepli olunca burada hekim hatası yok kabul edilir. Bir teşhisi olmadığı içinde ilaç yan etkisi hakkında bir risk olduğunu bilemez reçete eden hekim. Ambulans konusu ise acil kriterleri vardır maalesef ki ayaktan gelip hasta bu acil kriterlerine girmezse hemen dakika yarışı içinde müdahale gerektirmeyen bir durumsa yani ambulans veremezler çünkü komuta merkezine hastanın tanısı bildirilir kurumda olmadığı için müsait kuruma götürmek için komuta merkezi ambulans sağlar oda dediğim gibi dakikaların önemli olduğu konularda olur. Kısacası maalesef ki süreçler bizlere göre olması gerektiği gibi olmuyor avukata başvursanız paranız yanar ve stresi ile kalırsınız. Ama kardiyolojiye gittik, eşimin zaten bu konu hakkında tanısı vardı eşim gittiği doktora bu hastalığım var demiş ve buna rağmen bunlar olmuş derseniz bir ihtimal olur ama onun içinde gerçekten sağlık hukukuna hakim daha önce bu tür davalar almış kişi ile yola çıkın derim.