Tuba-788 şu an karnımın tamamında farklı bir ağrı var kasılma mı tam bilmiyorum. Acaba bu doğum yaklaştığı için mi 38. Haftadayım. Böyle başlayıp sonrasında doğum yapan var mı
elamom24 Tuba-788 ben de bugun 38 haftalik oldum iki gundur sanci da degil ama regl olacakmisim Gibi bir his geliyor canimi acitacak bir agrim yok ama bir degisiklik hissediyorum. Acaba dogum bu hafta olur mu cok merak ediyorum 😇
Esrackc Tuba-788 valla ben halıları yıkamaya verdim üşüttüm karnım ağrıyor zannettim meğer sancıymış açıklığım varmış 😂 Herkeste farklı demek ki. Ama asıl doğumum başladığında adet sancısı gibi başlamıştı hastenede.
Tuba-788 elamom24 ay bende çok merak ediyorum ne zaman nasıl olacak diye. Benimde arada adet sancısı gibi gelirdi ama geçerdi bugün ki farklı bir ağrı sanki
Tuba-788 Esrackc evet tamda öyle şu an. Eğer hamile olmasam üşütme ağrısı gibi. Bekleyeyim bakalım ilerleyecek mi ağrı