BuketErkan Çok kararsız kalıyorum bu ovülasyonda bi türlü napacağımı bilemiyorum. Şimdi pik mi pikse eğer dün değerlendirdik bugün mola verdik yarın yapıcaktık. Bundan devam ediyor muyuz ne yapmam gerekiyor
Bigsecret3 ilaydaelcinn_1 evet büyük ihtimalle benim arkadaşımın testi de bu şekilde burada paylaşmıştım artım etti onun markası da yani olmayadabilir bilmiyorum tam net
ilaydaelcinn_1 BuketErkan Bigsecret3 ya benim arkadaşım da bu ay artimed kullandı pik ve çatlamayı da gördü (yani öyle düşünüyoruz çünkü koyulaşan çizgi sonraki gün silikleşti) ama bu kadar net belirgin çizgiler değildi. Sorun arkadaşımda mı testte mi diye düşündük 😂
Bigsecret3 ilaydaelcinn_1 Benim de arkadaşımın testi böyle çıkmıştı hanımefendinin attığı gibi şu an benim de kafam çorba gibi oldu 🤣🤣
Nur67 ilaydaelcinn_1 aynı marka ama onunki neden böyle olmus anlamadım ben dedim o günü değerlendirip sonra biraz daha devam etsin diye ama bu son yaptığında hiç ikinci çizgi bile çıkmamış değişik birazz benimde bu post acan arkadasımızınki gibi olmustu atmıstım size hatta ama duruma bakılırsa en belirgin gün belli oluyor.
Bigsecret3 ilaydaelcinn_1 kız İnan ki hiç anlamadım şu an çok değişik bir test zaten ben de ovülasyona bu ay başladığım için pek anlamıyorum
ilaydaelcinn_1 Nur67 benim arkadaşım bozuk herhalde 😂 Çarşamba pik diye tahmin ettiğimiz koyuluğu görüp perşembe devam ettirip, cuma hiç ikinci çizgi bile göstermemesi. Ne biliyim tuhaf valla🐼
ilaydaelcinn_1 Bigsecret3 hayırlı haberlerini alalım inşallah sen ve Nur’un 🥲❤🌹🌺☘️🌸 bu ay mucizeniz sizinle olsun 👐🏻