@“Elooreis” bende gurbetteyim ilk zamanlar çok zor geçti ama tek olmayı seviyorum sadece ailemden uzakta olmak üzüyor beni bazende bı kahve içip dertleşmek istiyor insan onun haricinde herşeyi kendim yapıyorum kendimin en iyi arkadaşı oldum yanıma minik yoldaşı mı bekliyorum🐣