Elooreis Bende gurbetteyim ya Eskişehir gibi büyük şehir den kaltım geldim Bartına küçük yer ama hiçbir şey yok alışveriş merkezi,oturmaya park,gezmek için herhangi bir yer nede arkadaşım ve yemek kültürü de yok canım evde yapamayacağım birşey çekti diyelim bulamıyorsun sadece döner tavuk pilav çiğköfte ve cafeler başka birşey yok eşimin ailesi de zaten yok gibi ler köydeler eşim desen tantuni dükkanıdan gece 3ten aşağı çıkamıyor hiç bir aktivite yok ardabir dükkana gidip geliyorum o kadar ve sinir hastası yapan yaramaz bi kedim var😅 varmı arttıran