3 Yıldır bebek sahibi olamıyorduk aşılama sonrası gebelik olmuştu 2 hafta önce 5+6 günlük iken kontrole gittiğimizde gebelik için herşey normal denildi normal muayene bebek göründü alttan muayene kalp atışı duyuldu kan ve idrar tahlili istedi doktor hepsi çok güzel çıktı 2 hafta sonra tekrar gelin dedi bugün gittiğimizde 7+6 iken ultrason da gelişimi 6+4 göründü kalp atışı zayıf dedi kan sulandırıcı kullanın haftaya bakalım dedi düşük durumuna da hazır olum demeye getirdi başka doktora gittik hiç duyamadı kalp atışını normal ultsrasyona gönderdi oda duyamadı 2 gün sonra kürtaj dedi ilk doktor kan sulandırıcı kullanın gelin dedi ne yapacağımızı şaşırdık..