Arkadaşlar son günlerde diş ağrısı çekiyorum. Dişçiye gittim kanal tedavisi yapılması gerektiğini söyledi. Su an 14+6 haftadayim. Doktorumdan izin almam gerekiyormuş. Hamileyken tedavi yaptıranlar var mı? Ben çok korkuyorum. Yaptirirsam ya da yaptirmazsam bebeğe ne zararı olur diye sürekli düşünüyorum. Başından geçen hamislerden yardım bekliyorum😔