Bayanmilenaa Kızlar 38+2 günlük hamileyim Kütahya’da yaşıyoruz. Burda çat muayenesini yapmıyorlar sebebi doğumda bakacaklarmış🙄 açıkçası bana biraz bu durum saçma geldi sizde de aynı durum var mı