Meryem345 Esrafi56 6 ay sonra kaldım tekrar 15 haftalık kürtaj oldum genetik test verdim sanırım kan pıhtılaşması oluyor
Esrafi56 Meryem345 rabbim sağlıklı sıhatli evlat nasip etsin inşallah rabbimin vardır bir bildiği en kısa zamanda isteyen herkese nasip etsin inşallah
Burcutku Doktor 6ay ara verın dedi bekledık 8.ayda tekrar hamıle kaldım sandım fakat oda kımyasal gebelikmiş Genetık için test verdık sonuç beklıyrouz Yani sen kendini ne zman hazır hissedersen canım
tuuba1010 Esrafi56 Esrafi56 ben 3 ay sonra hamile kaldım canım sağlıklı bir kızım oldu. Rabbim isteyenlere sağlıklı evlat nasip etsin inşallah. sağlıksız bebek genellikle düşükle sonuçlanır dedi doktorum. kararı Rabbim kendi verdi bana bırakmadı diye avundum ben hep
mercanssssss tuuba1010 ah inşallah bende kavuşurum sağlıkla benim de olur bebeğim böyle okuyorum bana da umut oluyor 😢
aylaamomm Esrafi56 ben bi regl dönemi geçirdim doktorum bi regl geçir dedi sonra kadın doğumda kontrol ettirdim rahimi toparlama süreci için bi sıkıntı yoktu korunmadık diğer ay hamile kaldım
Gizemert Esrafi56 geçmiş olsun kürtaj oldum 1 ay sonra normal regl oldum 2.ayında hamile kaldım Doktorlar 3 ay sonra diyor genellikle