Kızlar bugün kontrol vardı 37+1 haftalığım. Bebek 3370 kilo olmuş başı kanalda dedi boyuda 39+5 ile uyumlu. Açılmama baktı doktor 2 cm açıklık varmış ve Rahim ağzım çok kısalmış çocuk baskiladigi için. 1 haftaya kalmaz doğar dedi doktor. Sorum şu böyle olup kaç güne doğurdunuz siz? Ağrım falan yok şimdilik