Selmagkk Canlar pc uygulamasından adet düzenimi takip ediyorum orda 2 gün gecikti olarak yazıyor adet olucam gibi ağrı var kasıklarımda halsizim hamilelik belirtisi olabilirmi yaşadınızmı böyle bir durum
Ftrhn Selmagkk ben her gebeliğimi böyle anlıyorum canım tabiki olabilir. Bu ay hamileyim yine sancım vardı
fairytale_ Selmagkk ümitlendirmek istemem ama belirtiler arasında var. Adet olucakmışsiniz gibi ağrı oluyor hemde
Svllkccc Selmagkk evet benim adet olucam gibi ağrılarım vardı 3 gün gecikti silik çıktı ertesi gün yaptım koyuydu kan verdim 4 haftalık gebeydim
hakkah24 Selmagkk Ayy kendimi gördüm benim de uygulamada 3 gün geciktiğim yazıyordu ortalama adet tarihime göre ve regl gibi ağrılarım afedersiniz ama sarıya yakın akıntım oluyordu ve mutlu son:) Mutlaka sonucunu haber verin
Selmagkk Ftrhn kaç gün gecikmede test yapıyosunuz siz hemen yapıp ümitlendirmekde istemiyorum kendimi
Selmagkk fairytale_ evet özellikle iki gündür kasık bel ve baş ağrısı aynı belirtiler insan şaşırıyor acabamı diye
edis22 Selmagkk ben 10. Gün gecikmede yaptım gözükmedi 15 gün kan testiyle belli oldu( geç döllenme olmuştu)
hakkah24 Selmagkk Evet üç gün gecikmişti testinizi gördüm farklı bir test daha deneyin isterseniz veya direkt kan verin silik bir çizgi var çünkü
edis22 Selmagkk bende ilk hamileliğimde ilk haftalarda adet olacakmışım gibi bel ağrım oluyordu. Şimdi adetimden 10 gün geçti adet olmadım ve yine ağrım var yani hamilelik belirtileri aynı adet belirtileri o yüzden insan ayırt edemiyor
KubraYksl1 Selmagkk çok ince bir çizgi gördüm sanki orada bi kan testi verin bence orada daha net çıkar