Liv hospital, ikinci doğumum olacak aynı hastanede inşallah. İlkinde Buğra beye takipli idim, harika bir doktordur ama hastaneden ayrıldı ikizi ile. Klinik açtılar.
Şimdi ikinci gebeligimde Nazlı Özkan’a gidiyorum, çok memnunum hem ilgisinden hem de hekimliğinden. Kadın Doğum onkolojisi üzerine aslında uzmanlığı, ama gebelik takibi de yapıyor tabii ki. Sezaryen olacağım için cerrahisine gözüm kapalı güveniyorum.
Siz aklınızdaki doktorları da yazın bence, belki takipli hastaları vardır burayı takip eden ve detaylı bilgi verirler size 🤝