1melekannesiiiii 17 haftalık olduk bugün ama hareketlerini hissedebiliyorum cok güzel bir duygu şükürler olsun
Dfnsyn Aslaninannesi_ 1melekannesiiiii ben de 16+3 oldum 🙏🏻 16+1 de hafif hafif hissetmiştim 2 gündür hiç hissedemiyorum normal mi
Aslaninannesi_ Benimde aynı 18 olduk ama geçen haftadan beri göbeğimin alt kısmını yattığım zaman minik minik tekmeliyor 😀♥️
Aslaninannesi_ Dfnsyn kız ben 16 da hissetmiyordum bile 17 nin sonu 18 başında başladı dur panik yapma