12moom Gozde29 ne tür Bi ıslaklık? O haftalarda akinti olması normal benimde oluyordu bebegin tutunma evresi olduğu için ama ayağa kalkınca mi su geldi camasiriniza anlamadım birde renkli mi sivi mi
Ebbruc Gozde29 bende ıslaklık nedeniyle gittiğimde alttan muayene etti doktor mantar demişti, bi doktora görünün en azından tedavi uygulanır mantar vs varsa
Tgbashnn Gozde29 bence doktoruna sormalısın belki sulu akıntı olabilir burda ne desek olmaz bence benimde ıslaklık oluyordu akıntı demişti doktor 22 haftalığım hala sulu akıntım devam ediyor
Nesizade05 Gozde29 terlemiş olabilir misin ? Ben çalışıyorum gün içinde sıcaktan ter olduğunu düşünüyorum mesela bende de oluyor hafif bir ıslaklık öyle suyu sıkılacak kadar çok değil