Bugün tam 38olduk canım hiçbirşey istemiyor heyecan korku bir arada ilk doğumum suni ile 40+1de oldu bunda insallah kendi sancımla kolay olur hepimizin su gibi doğumu olsun herşey hazır arabaya yerleştirdik bakalım 😊
Doğum için herhangi birşeyler yapan var mı 😅