Kızlar nst de sancınin olmasi için kaçların görulmesi gerekiyor ? Bugün nst ye girdim doktor iyi dedi ama var ya da yok demedi iki gündür vajinama sürekli bıçak saplanır gibi oluyor arada kasık ağrım da oluyor. Nst de ilk defa 50 60 lari hatta iki üç defa 90 lari gordum. Tabii 20 30 daha fazlaydi. Sizce sancım başlamış mi bilenler varsa söyleyebilir mi ?