Kızlar size bir iki soru sormak istiyorum ilki benim bir sağlıklı gebeliğim oldu şükür ikinci gebeliğim zorunlu kürtaj ile sonlandırıldı direk patoloji vs yapıldı ilk olduğu için genetik test yapmıyorlar açıkçası benim de özel de yaptırmaya şuan gücüm yok doktor sebepsiz bir kürtaj bebeğin seçimi sağlıksız gebelik olduğu için sonlandı vs demişti eğer bu ay hamilelik haberi vs alsam inşallah🥹 doktora söylesem hani yine tahlil vs yapıp bana kan sulandırıcı veyahut birşey verir mi az önce bir posta denk geldim genelde kan pıhtılaşma nedeni ile oluyormuş ikinci sorum ise hamilelik haberini almadan önce yumurtlama çatlama günü harici noktadan çok az büyük kokusuz tabi yapışkan bir kıvamda akıntı gören ve gebeliğini bu şekilde öğrenen oldu mu acaba yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰hatta kızlar beyaz akıntı yani normal kıvam aldı şuan peçeteye sildiğimde hafif uzunlukta görüyorum