Mortosba yaptırdım merak etmeyin hiç korkulacak bişey değil kolaydı canım acımadı çatım normal doğuma müsaitmiş rahim yumuşamış ve incelmiş bebek kafasını kanala tam yerleştirmiş dedi doktor şuan 38+2 deyiz ayın 10 unda gidicem tekrardan kontrole geçen seferlerde nst de sancı felan çıkmamıştı bu sefer bakalım ne olacak