Normalde şeker diyebilmek için en az 2 değerin sınırın üstünde olmasını bekliyorlar. Sizin hem açlığınız hem de bir tane tokluk değeriniz yüksek çıkmış. Mesela benim doktorum üst sınır 140 iken benim değerim 142 çıktı diye 100 Gr şeker yükleme yaptırdı 2 hafta sonra. Her doktorun uygulaması farklı, yani şeker diyip diyetle devam et günlük şekerini takip et de diyebilirler, bir üst test olan 100 Gr şeker yükleme de isteyebilirler gibi