Hasreting Kızlar 37+4 deyim öğlen saat 1 den beri kasıklarım da ağrı hissediyorum. Bazen yürümemi bile engelliyor genelde ayaktayken oluyor uzanınca geçiyor. Aynı şekilde sırt üstü yattığımda da oluyor başına gelen var mı ne yapmalıyım