AdaEcem cok gecmis olsun…acı agri onemli degil, psikolojin duzelsin… ben de kurtaj oldum, asla unutamam o günü.. her sey aklımda… o sedyeye yatinca bayılmadan once elimi karnıma koyup veda etmistim oğluma… cennette görüşmek üzere… üstünden 2 yıl gecti…nankör insanoglu her seye alisiyor… Allah size saglıkli bi evlat nasip etsin insallah..