sanem678 Kızlar bugün 10.gün doğum yapalı bebeğim uyumuyor özellikle geceleri.emzirip yatağına koyduktan 5 dakika sonra uyanıyor ağlıyor hep aynı böyle devam ediyor psikolojim bozuldu artık napmam gerekiyor bilmiyorum uykusuzluktan mahvoldum
metemom_ sanem678 emzik kullanmayı denedin mi canım birde emerek uyumayı da isteyebilir benim bebeğin öyle uyuyor mesela yatarak emziriyorum
Cosimaniehaus sanem678 benim bebeğim de 10 günlük. İki gece falan bu şekildeydi doktora götürdük ve sütü çekemediğini kilo kaybettiğini söyledi doktor. Sütünüzü sağıp şırınga ile verin. Bezleri ne durumda elinize alınca ağırlaşmış oluyor mu?
Rabiul sanem678 yatağının yanına sütyeninizi koyun kokunuzu alsın veya kapalıysanız tülbent koyabilirsiniz
sanem678 Cosimaniehaus evet çişli bez sayısını takip de ediyorum günde 6 kez falan yapıyor .doktora da 5.gün kontrolünde kilo aldığını söyledi bilemedim niye böyle hep memede kalmak istiyor
Cosimaniehaus sanem678 doktor ağlıyorsa doymuyordur dedi bize. Sürekli emzirip sağıp şırınga ile verdim. Sütğm bitince 2-3 kere mama verdim şükür düzeldi. Yine de takviye verin belki azalır ağlamaları. Benim bebeğim de kendi bırakıyor emmeyi sonra yatırıyorum ağlıyor yine:) emziriyorum 3-4 kere üst üste yapıyor bunu.
littlemiddle sanem678 O zaman ya doymuyor ya da kokunuzu istiyor. Bazı bebekler böyle uzun emmek istiyor sanırım.