myangelson dygsss yeni yapıp çektiniz sanırım biraz daha bekleyip tekrar atar mısınız böyle pembelik olmaması lazım eğer pembelik giderse pozitif gibi duruyor kan verin en iyisi
Aslaninannesi_ Canım normalde hamilesin derdim ama fazla mı damlattın ekran niye kıpkırmızı olmuş yakın çeksene
dygsss anonim001 yapmadım canım ama 2 günde bir ilişki oldu değerlendirdim yani adet sonrası hemen değerlendirdim akışına bıraktım bi kaybım vardı stres yapmadım