Kızlar 18 haftalık hamıleyım. Cok kotu grip oldum. Burnum tıkalı, ama denız suyu damlatıyorum o acıyor burnumu yuyunca bır az zorluyorum kendımı karnım acıyor , ustelık bazen kusuyorum reflüden dolayı ve ustelıkde cok oksuruyorum. Karın kaslarım cok agrıyor , ayaga kalkınca. Uzanınca gecıyor. Bebege bışey olur mu bu agrılardan kasılmalardan dolayı, ? Korkuyorum😭