deletedmom26 Arkadaşlar dün gece ayağım kaydı sol tarafıma düştüm bebişim henüz çok büyük değil 19 haftalığız hareketlerini normalde de hafif hissederdim yine aynı şekilde hissediyorum ama yine de tedirginim inşAllah bebeğime bir şey olmamıştır
Ddag deletedmom26 Bende 6.5 haftalikken oturdugum sandalyenin aniden kirilmasiyla belimin ustune dustum. Internette okumustum kahverengi akinti veya kanama olmaidgi surece sorun olmuo die yinede korkup ertesi gunu gittim dra ilk zamanlar bebek kolay dusmez demissti. Kanaman veya kahverengi akintin yoksa panik yapma.
Hilal1206 Allah korusun cnm kötü düşünme inş birşey olmamıştır 15 haftalıkken bnimde karnıma 8 yaşlarında bür çocuk çarpmıştı o gece çok ağrım oldu ama ayaklarım yukarıda dinlenince sabaha geçmişti şükür
husniyealtun Bebegin icinde bulundugu amnio sivisi bebegini darbelere karsi koruyor biiznillah. Kanama asiri sancilanma gibi bir durumun yoksa sorun yoktur Allah in izniyle. Ama yinede istersen bir acile gidip durumunu anlat baksinlar bebegine
deletedmom26 Saolun kızlar içimi rahatlattınız çok şükür kanamam da yok sancım da yok o yüzden acile gitmem yarın kontrolüm var zaten
deletedmom26 Ddag Rabbim bizleri de bebişlerimizi de korusun inşAllah 🤲 Rabbim hiç birimizin emeğini boşa çıkarmasın inşAllah