melekmi22 aynen öyle ben bian korktum alerjiyss daha da kötü olursa diye götürdüm de alerji değil el ayak hastalığı gibi duruyor kendi kendine geçecek yapcak bişe yok ateşi çıkarsa calpol ver sık sık emzir dedi o kadar başka da bişe demedi bugün de baktım iyice yayılmış başında boynunda koltuk altında kulak arkalarında da var su toplamış gibi yine de doktora götürcem bi acildeki doktor tatmin etmedi beni 😅