BUSRAMSAMETM
Hayırlı olsun nasibi varmış gelmiş minnoş. Bence öyle düşünme boşuna kendine stres yapma. Benim yeğenlerim arasında 1 yaş bile yok aynı şekilde nasip oldu geldi . Şimdi ikisi birbirine arkadaş gibi edi ile büdü gibi maşaAllah çok tatlı birlikte büyüyorlar.
Tabi inşaAllah yanında sana yardımcı olucak aileden birileri vardır, bu konuda biraz yorucu olabiliyor ama onun dışında çok tatlı bir şey 🥰
Ayrıca ablalık duygusunu da tatmış olur. Yeri gelir annelik bile yapar. Bence çok güzel bir durum. Anın tadını çıkarıp mutlu olmaya bak