Kızlar çok kötüyüm eşime sinirleniyorum olup olmadık yerde oda hamilelikte dolayı böyle yaptığımı düşünüyo mu aceba beni anlıyor mu dün yine boş bi yere patladım sonra bi kaç dakika geçti haksız olduğumu biliyorum ztn ama niye öyle yaptım ki dedim kendi kendime ne yapayım sizce eşim anlıyor mudur beni ya benden soğursa