Hdeniz61 Kızlar merhaba 9 aylık kızımın gözünde arpacık çıktık. Başıma gelen var mı? Nasıl atlattınız? Evime gelen misafirimin çocuğunda vardı? . Kızımın oyuncaklarına dokundu . Büyük ihtimal ondan bulaştı. Bulaşıcı olduğunu hiç bilmiyordum 😢
Annelikmghb Hdeniz61 bulaşıcı olduğunu ilk defa sizden öğreniyorum onun icin yapacak bisey yok yetiskin olsa sarımsak sürün derdim ama bikac gune geçiyor zaten korkmayin bisey olmaz
Minikkelebegim13 Hdeniz61 zararı olup olmadığı konusunda bilgim yok fakat demlenmiş soğumuş çay ile pamukla silebilirsiniz kendimde olduğu inda öyle yapıyordum rahatlatıyordu ama siz önce araştırın ona göre zararı yoksa eğer öyle uygulayın 🙏🏻
Ecekrk Hdeniz61 arpacık alerjiden de olabiliyor bende duman alerjisi var gözümde arpacık yapıyor mesela doktora götürürseniz damla verebilir onun haricinde demlenmiş soğumuş çayı pamukla gözüne sürebilirsiniz çok içine girmiyorlar şekilde temizleme amaçlı
Hdeniz61 Annelikmghb valla bende bilmiyordum azıcık internette araştırayım dedim bulaşıcı olduğunu yazıyordu. Başka bir yer bulaşıcı değil diyor. Haftaya doktor kontrolümüz var . Doktora danışacağım.
Hdeniz61 Minikkelebegim13 Evet kayınvalidem de demlenmiş çay sür dedi bugün . Yaptım bakalım geçecek mi. İnşallah faydası olur canım