Aslında bu soru yaşadığın şehire göre değişir. Bazı şehirlerde devlet hastanesi şartları ve doktorları iyi bazıları pek de iyi degil. İlk bebeğimi devlet hastanesinde ki yoğunluk ve bilgi verme durumu kistili olduğu iicin özelde yaptım. Normal doğum yaptığım halde (narkoz vb. Ürün kullanılmadığı halde) bir dünya para ödedim. Ancak rahat miydi evet devlet ile kıyaslanamaz. Evladima haracayabilirdim tabi o parayı. Nasipse İkincisini üniversite hastanesinde ya da iyi,bilgi veren bir doktora gelirsem devlette yapmayı düşünüyorum.