34+4 deyiz. Son bir iki haftadır geçti diye sevindiğim bulantılar geri döndü. Ama bu defa aç karnına değil tok karına yemekten sonra yada yemek yerken geliyor. Yemek yemesem çok halsiz düşüyorum zaten halsizlik had safada. Tabiki mide yanması ve ekşimesi promosyon olarak başladı tekrar. İç sıkıntısı geçmiyo zaten. Ben mide konusunda çok hassasım o yüzden ne zaman rahatsızlansam içim fena oluyo kötü oluyorum. Sağa dönüyorum belim ağrıyo sola dönüyorum bu defa diğer tarafım ağrıyor… Yatmak da dert anlıcanız. Şu son ay nasıl geçicek gerçekten bunaldım.? Ne tavsiye edersiniz bana? Hamileliğin tadını çıkar demeyin bu lafı duymaktan sıkıldım bu kadar rahatsızlığın içinde nasıl tadını çıkarmamı bekliyor bilmiyorum. Tabiki kızımın sağlığı her şeyden önemli sadece bende iyi olmak istiyorum hepsi bu. İlk 5 ay çok yoruldum zaten 2 ay rahatladım şu son zamanlar yine geldi burnumdan😔 Bu arada bebek sahibi olabildiğim için çok şanslıyım farkındayım şükür sebebi Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Bu sızlanmalarımı nimet sayacak kişiler var onunda farkındayım yanlış anlaşılmak istemem bende çok çok mutluyum çok şükür anne olabilicem inşallah. Rabbim hepimize evlatlarımıza sağlık sıhhat versin. İsteyen herkese de bu güzel duyguları sağlıklı kolay güzel ve hayırlı bir şekilde nasip etsin inşallah. Sadece çevremde hamileliği rahat atlatan insanları görüp benim böyle zorlanmam biraz yoruyo. Yoruldum hepsi buuu. Zaman geçmek bilmiyor gerçektennn…