Merhaba kızlar 10+1hamileyim gece yarısı pembesi bir akıntı ile uyandım acile gittiğimde kanamam olmadığı söylendi ultrasondan bakıldığında bebeğin kalp atışı görüldü ama fitil verdi ve düşük riskin var istirahat etmen gerekiyor dendi benim gibi olan var mı aranız da sonradan kötü bir durum olmaz değil mi korkuyorum biraz 😥