Burcuu_frt Ozgezfroglu ben 40 derece de yıkadım 1 saat sonra tekrar durulama yaptırdım . Kurutma makinesine attım çekerim diye korktum ama çıkan tozu görünce çeksede önemli değil yani okadar toz çıkıyor ki inanamazsınız
Burcuu_frt melektb biraz çekiyor tabi ben ondan hep bi beden büyük almıştım zaten o tozu tutacağımıza büyük almak daha mantıklı bence en azından temiz oldu
tamamdanolmuss Ozgezfroglu 30 derece 600 devir narin programı bazılarına da sadece yumoş koyup durulama yaptım
LavinsMom Ozgezfroglu onceleri 60 derecede yikiyordum 😁 cekiyor 40-60 da cogunlukla. Simdi 30 da yikiyorum cekme olmuyor. Zaten 40 tan sonra cekme oluyor