Aynı haftada doğum yaptım 9 gün oldu sancı ile hastaneye gittim doktor 2 saat yürüyüş yap gel dedi ben 2 buçuk saat yürüyüş yaptım hastaneye girdim açıklık 8 cm oldu direkt doğumhaneye girdim 1 saat içinde doğumum gerçekleşti çok şükür ikimizde iyiyiz bekleyenlerin bu şekilde kolay doğumu olur inşallah