Maviss718 Ayaz_Aybars_mom olabilir canım bende özele gidiyorum daha öyle birşey demediler ama burda görüyorum o yüzden sordum hakkımızda hayırlısı olsunn hastaneden hastaneye doktordan doktora değişiyor belliki
yaasemin Maviss718 bana gün verdi doktor ama şunı al bunu getır demedi pazartesi doğumum var nasipse pazar akşam gece 3 den sonra bişey yiyip içme su dahı dedi sabah 8 de yatışım olcak
Maviss718 yaasemin Anladım canım önemli olan aç gitmek sanırım başkada bişey istemiyolar bide şey soracağım sezeryan öncesi tahliller yapılıyormu ne zaman yapılıyor
Mery6619 pinaarrylmz devlet hastanesi haricinde özel hastanelerde öyle deme şansları yok malesef. Ben acil sezeryana alındım bende bile beklediler
aslyalm Maviss718 canım İsteğe bağlı mi sezeryan oluyosun benimde ilk bebeğim normal oldu biraz travması kaldığı için sezeryan istiyorum ikinciyi ama bu konu hakkında pek bilgim yok
Maviss718 aslyalm bebeğim iri olduğu için ve ilk doğum olacağı için sezeryan olmak istedim canım isteğe bağlı yani 😊
yaasemin Maviss718 özel ise yatış yaptığınız gün alıyorlar tahlılleri benım ilk özelde oldu ozaman aldılar ve ekstra bişey istemediler varıs çorabı felan takmadılar bana
Bilibon Maviss718 evet 8 saat aclik yeterli aslinda aclik degilde su cok iciyorum ben mesela bide stres oluyorum biyle ac kl Dediklerindee 😂
Maviss718 Bilibon psikolojikmen insanın yiyesi geliyor kısıtlama konduğu zaman 😂 meyseki bebişler için sabredeceğizz
Filiz-02 Maviss718 pazar günü doğum yaptım gece 12 den sonra hiç bir şey yiyip içemiyorsunuz beni sabah 10:50 de doğuma alındım varis çorabı vermediler bana
Bilibon Maviss718 haha evet el mahkum mecbur ilk dogumda bide cikr cikmaz yemek vermislerdi bana zorlanmamisdim aimdi diyorum acaba nasil olucak ahaha aman olmeyiz bisey olmazda iste stresi yetiyo 😂
Filiz-02 Maviss718 çok şükür çok iyiyim hiç ağrım olmadı genel anestezi oldum onunla mı ilgili bilmiyorum ama sezeryan ağrım hiç yok çok rahat haraket ediyorum